Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



lørdag 1. oktober 2011

Litt stille her for tiden.


Ja jeg vet, det er litt stille her for tiden. Mye å gjøre, og plutselig dukket det opp en bonus-sommer, eller kanskje det bare var sommeren som omsider kom, for det var knapt så varmt noen av dagene i det som skulle vært sommer, som det har vært de siste dagene.

Jammen kom vi oss på båttur, og fikk spist frokost på terrassen, etter først å ha hentet frem igjen stolene som var satt bort for vinteren, og man fikk testet om bikinien ennå passet, og joda, den gjorde da det..

Ny PC og nytt fjernsyn, som krever sine uker med innstillinger før de er i brukbar stand, hvorfor skal alt være på vanskelig tro?


Mens dere venter på at jeg skal få tid til mer utfyllende skriverier, kan dere jo høre på en av våre nye norske artister, flink synes jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar