Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



mandag 11. juli 2011

Å jeg vet en sæter...

Da har jeg fått geitebildene over på PC'en.

Det ble ikke så reint få bilder heller, geiter er virkelig fascinerende og tillitsfulle dyr. Vi stoppet to steder, og det ble mange bilder til sammen, stort sett dårlige og rotete bilder...

Da jeg så gjennom bildene fra det siste stoppet la jeg merke til Frøken Lineslus i egen høye... geit. Jeg husker jo godt den geiten, den var sjarmerende og selskapssyk og villig fotomodell, men etter å ha talt gjennom bildene viste det seg at akkurat denne geiten hadde prestert å komme med på hele 27 bilder, og det var mange geiter der...

Så her er hun, dagens fotomodell:

Er det bra sånn, eller bør jeg smile litt mer?


Er profil bedre, eller viser skjegget litt for godt kanskje?



Halvprofil og et tenksomt, lite smil tror jeg blir bra.



 
Eh..hva gjør du på MITT bilde..?


Vi slapper bare av litt vi.



To små sjarmtroll


Åh... klør på nesen.



Argh... klør på øyet.

Og hjemme ventet et annet dyr...


Aaaa, klør på øret


Skjønner ikke alt dette snakket om hengemage..


Kjekt på taket, og DEN utsikten da.


Villdyret på vakt.

2 kommentarer:

  1. Morsomme bilder!

    Geiter er fascinerende, nysgjerrige skapninger. Artige kommentarer til bildene dine.

    Så nydelige de to sjarmtrollene er. Vakker pels.

    Fant denne posten mens jeg holdt på å lete etter saken om Pus. Jeg håper Pus er frisk og rask, og ikke har problemer med magen annet enn at det bare er mye snakk om den!

    SvarSlett
  2. Takk for det! :-)

    Pus er frisk og rask, litt for rask kanskje, i går hadde hun fanget den flotte, halvtamme rødstrupen som har sunget så fint i hagen vår i hele sommer.. :-(

    Uff, dumt at det er et rovdyr vi har i huset, lett å glemme det der hun ligger så fint og sover og ser så uskyldig ut...

    SvarSlett