Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



søndag 21. november 2010

Julegaver

Som et apropos til saken jeg skrev om under, vil jeg i dag komme med en anbefaling om julegaver.

Jeg kan virkelig anbefale produktene til Premier, som selges på stands på en del kjøpesentre i Norge.

Men om bermen skal fortsette å jage disse selgerne, spørs det om de våger å stå der lenger, og da har pøblene vunnet.

Men man kan jo handle på nettet.

Her får man kjøpt diverse Israelske varer.

Jeg har som nevnt kjøpt en del av Premier sine produkter, og de er gode.

Her er en del av dem.


Jeg kan anbefale ansiktsgele'en:


Håndkremen:


neglesettet:



Saltskrubb:



og mirakelmasken:



resten har jeg ikke prøvd, men vil nok tro at det er mye bra der og.

Mirakelmasken er veldig spesiell. Man smører på en svart maske (viktig å ikke bruke fingrene til å ta opp masken med, så ikke innholdet i krukken blir skittent)
Når man skal fjerne den, pakker man en medfølgende slags "magnet" inn i papir og stryker forsiktig over. Da får man vekk det svarte, men en slags olje blir igjen, og denne oljen kan man smøre inn i huden, også andre steder på kroppen.

Fantastiske produkter, anbefales på det varmeste, spesielt nå!

Og så har man jo dette sjalet da:




Som kan kjøpes her.

Å handle på nettet er virkelig måten å komme gjennom julekaoset uten å bli stresset på, selv far klarer dette! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar