Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



mandag 16. august 2010

Vi begynner å bli en del jegere i huset.

For ikke så lenge siden skrev jeg om katten vår, som omsider fant ut av instinktene sine, og begynte å jakte på fugler. I dag kom hun hjem med nummer fire. Vi er måtelig begeistret for å si det sånn, det hadde ikke gjort noe om hun sluttet med dette. Men er man katt så er man katt.

Og hvem er vel jeg til å snakke, som for et par uker siden egenhendig og med selvprodusert felle, fanget 62 bananfluer, som møtte den sikre død?

Jeg er også blitt nødt til å avlive diverse flått i løpet av sesongen, selv om det vel strengt tatt ikke var jeg som fanget dem, det var nemlig også katten...

Men nå har vi fått enda en jeger i huset. Husets herre følte at han kunne ikke være dårligere, kanskje har katten også lært ham et triks eller to, så med katten med som velvillig støtte og hjelp, har han i kveld gått berserk i hagen, og rått og brutalt drept 127 brunsnegler.

Greit nok, det var ikke med jaktrifle, kamuflasjeutstyr, og rambofakter, men han er på gli...


Du gjør bare sånn...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar