Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



mandag 12. juli 2010

Wafa Sultan

Enda en modig og lynende intelligent kvinne, med dødstruslene hengende over seg: Wafa Sultan. Opprinnelig syrisk, utdannet lege, og lever nå i USA.
Et svært interessant intervju med henne, fra en Nederlandsk tv-kanal i forbindelse med at hun er kalt inn for å vitne i rettsaken mot Geert Wilders.
(Eh..hvem hadde han drept igjen...? Nei forresten, han har jo bare kritisert islam.. det skal skal jo ikke mer til i Europa i 2010 for å risikere å havne bak lås og slå enn å kritisere hatefulle ideologier med voldelige tilhengere, i tillegg til at mannen er dødsdømt, av en alternativ, men svært effektiv domstol)

ANBEFALER Å HØRE GJENNOM DETTE INTERVJUET. Det er tekstet på norsk, eller man kan lese intervjuet i teksten under.


WAFA SULTAN-INTERVJU


Ellers legger jeg ved et annet lite innslag fra youtube med noen praktfulle utsagn, som:

-Du må gjerne tro på steiner, så lenge du ikke kaster de på meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar