Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



søndag 20. juni 2010

Fint sjal

Vi som støtter den feile siden i Midtøsten (om du forholder deg til den politisk korrekte definisjonen) bør helst ikke vise det, for vår egen sikkerhet.

(Jøder som stilte opp for å markere Krystallnatten i Oslo for noen år siden og som hadde med seg Israelske symboler, ble fjernet av politiet for sin egen sikkerhet, men palestinasympatisører kunne marsjere trygt gjennom gatene samme kveld, det var ingen fare for at noen ville angripe dem.
Vi snakker altså her om Krystallnatten!)

Men er du modig nok, kan du flotte deg med Israel-sjalet, motstykket til palestinasjalet.

Det kommer i fargene blått og hvitt, men finnes også i andre farger.



Sjalet kan bestilles her.

Og her kan du lese litt mer om sjalet på den norske bloggen Skaperen.

Da fikk vi skrevet litt om mote i dag og, vi er i støtet nå!

2 kommentarer:

  1. Takk for link, eller lenke som det vel heter på norsk :)
    Har kjøpt sjalet fra nettsiden, og sjalet er både behagelig og vakkert.

    SvarSlett
  2. He-he, vel jeg fant vel linken hos deg først. Fint sjal ja, bra kvalitet og, godt og varmt nå når det nærmer seg vinter. :-)

    SvarSlett