Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



onsdag 5. mai 2010

Snill mann...


... har kjøpt nye linse til meg.
Jeg har en Nikon D80 med en 18-135 zoom, men nå har jeg også fått meg et Nikkor 50 mm 1:1.4 D objektiv. Sier kanskje ikke så mange så mye, men det er altså et veldig lyssterkt og skarpt objektiv.

Vi var på kombinert fiske og picnic-grilltur i helgen med våre serbiske og kroatiske venner. Når serbiske og kroatiske venner er på grilltur er det ikke noe knussel. Det er så mye mat og bokser, varianter av grillmat og tilbehør, at man reint kan få prestasjonsangst, spesielt om man skulle ta den vanlige vrien, og drasse med seg en pakke pølser, brød og litt ketchup for virkelig å flotte seg. Heldigvis har jeg vært på grilling med disse før, så jeg vet hva det går i. Så også vi var forberedt, med grillspyd og hvalkjøtt blant annet.

Og fisken, hva med den?

Vel koner og barn fikk selvsagt fisk, men de fiskeinteresserte herrer, med dyrt og fancy utstyr..de fikk selvsagt ingenting.






Jeg tok noen bilder... og katten ble glad for fisken.




(klikker man på et bilde vil man få frem en litt større versjon, de er litt små sånn som de presenteres, men jeg får visst ikke til å endre på det)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar