Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



lørdag 10. april 2010

Terrassedagen for pus med eier.



Katten hadde en stor dag i dag.
Hun fant ut at om hun klatret opp kanten på terrassen, så kunne hun komme seg videre derfra opp på taket.
Ikke nok med at våren er kommet, temperaturen er blitt behagelig, og solen varmer, insektene har våknet fra dvalen og trenger noen til å jakte på seg, nå kan man at på til spankulere på taket.
For en utsikt og for en følelse.



Hadde jeg ikke vært belemret med høydeskrekk og har naboer og et visst rykte å tenke på, skulle jeg jammen spankulert litt på taket jeg og. Jeg kjenner jo igjen følelsen av å ha besteget en fjelltopp, og nyte utsikten og roen der oppe, så jeg forstår godt at hun syntes det var fascinerende å sitte der oppe og se utover sitt rike.


En flue kom visst forbi..


Ikke kunne noen andre katter komme opp der for å plage henne heller, for terrassen har bare utgang fra huset, hun har rett og slett fått seg en takterrasse helt for seg selv.


Noen burde malt skorsteinen kanskje.. jo maling har jeg greie på.

Dette har virkelig vært en deilig dag. Vi andre fant frem stoler og (jeg) monterte utebord, og nøt dagen etter beste evne vi og. Vi fikk det fint til vi og, som bare hadde en helt vanlig terrasse å kose oss på...


Komme ned?? Hva snakker du om..?

1 kommentar:

  1. Det var ein fin dag for folk og fe i Dåfjorden og. Og for kattar, sjølvsagt. :)
    Og vi skal få det sånn i morgon og! Supert!!
    Ha ein fin søndag!

    SvarSlett