Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



tirsdag 16. februar 2010

Katter.

Jeg leste et sted at noen hevdet at katter var romvesner sendt for å spionere på oss.
En fascinerende teori, og man ser jo på katten sin i et litt annet lys med dette i bakhodet..

Jeg leste ellers en gang en bok som het "Kafka på stranden", skrevet av japaneren Haruki Murakami. En veldig spesiell bok skrevet av en forfatter med hyperaktiv fantasi, men jeg likte den. Poenget, som vi snart skal komme til, er at en av hovedpersonene i boken kunne snakke med katter. Jeg tror man kunne fått mang en interessant samtale i selskap med en katt, hva filosoferer de over tro?

Vel nok om det. Mer ble det ikke tid til nå, jeg har vært på utdanningsmesse, og nå får jeg beskjed om å rydde dukene på plass, alltid er det noe.. Er vel strengt tatt på tide å legge seg og.

Her er et bilde av romvesenet vårt, den gang den var liten og nylig hadde ankommet jorden:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar